Obchodní podmínky
pro prodej elektronických dárkových poukazů na masérské služby
Článek 1 – Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují práva a povinnosti mezi Provozovatelem a kupujícím (fyzickou nebo právnickou osobou) při nákupu elektronického dárkového poukazu (dále jen „poukaz“) prostřednictvím internetového obchodu na webové stránce Provozovatele.
- Nákupem poukazu kupující bez výhrad přijímá tyto OP v platném znění v okamžiku odeslání objednávky.
Článek 2 – Objednávka a uzavření smlouvy
- Kupující vybírá typ a hodnotu poukazu na webovém rozhraní, vyplní potřebné údaje a odešle objednávku.
- Objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Smlouva je uzavřena okamžikem doručení potvrzení objednávky a zaplacení kupní ceny kupujícím (případně doručením poukazu na e-mail).
- Kupní cena je vždy uvedena včetně DPH (pokud je Provozovatel plátcem DPH).
Článek 3 – Platební podmínky
- Platbu lze provést – okamžitým bankovním převodem nebo hotově.
- Po úspěšném zaplacení obdrží kupující na uvedený e-mail informaci o aktivaci elektronického poukazu.
Článek 4 – Elektronický dárkový poukaz
- Poukaz je elektronický, není vydáván v tištěné podobě (pokud není výslovně dohodnuto jinak).
- Poukaz obsahuje: unikátní kód, hodnotu, dobu platnosti, typ služby.
- Poukaz je přenosný – držitel nemusí být shodný s kupujícím.
Článek 5 – Platnost a využití poukazu
- Platnost poukazu je 6 měsíců od data vystavení, pokud není na poukazu uvedeno jinak.
- Po uplynutí doby platnosti poukaz propadá bez nároku na vrácení peněz nebo prodloužení (s výjimkou bodu 5.4).
- Držitel poukazu je povinen si službu předem rezervovat na kontaktu Provozovatele a při návštěvě předložit poukaz (v tištěné podobě nebo na displeji mobilního zařízení) a uvést unikátní kód.
- V případě vážných zdravotních nebo jiných závažných důvodů je možné na základě písemné žádosti platnost poukazu jednorázově prodloužit, a to maximálně o 3 měsíce. O prodloužení rozhoduje Provozovatel.
Článek 6 – Odstoupení od smlouvy (vrácení peněz)
- V souladu s § 1837 písm. a) občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy o poskytnutí služeb volného času (masáže), pokud byl elektronický poukaz již vystaven a zaslán kupujícímu, protože plnění bylo poskytnuto s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím 14denní lhůty.
- Pokud kupující zakoupí poukaz a požádá o vrácení peněz do 14 dnů od nákupu a současně prokáže, že poukaz nebyl žádným způsobem využit ani rezervován, Provozovatel vrátí kupní cenu poníženou o storno poplatek 20 % (minimálně však 300 Kč). Po uplynutí 14 dnů od nákupu není vrácení peněz možné.
- Peníze jsou vráceny stejným způsobem, jakým byly přijaty, a to nejpozději do 14 dnů od doručení řádné žádosti.
Článek 7 – Reklamace a odpovědnost
- Reklamace vadného plnění (např. nefunkční kód, chybně vystavený poukaz) je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu na e-mailu nebo telefonicky.
- Provozovatel neodpovídá za nemožnost čerpat službu z důvodu plné kapacity nebo dočasného uzavření provozovny. V takovém případě bude držiteli nabídnut náhradní termín nebo prodloužení platnosti poukazu.
Článek 8 – Ochrana osobních údajů
Zpracování osobních údajů se řídí zásadami GDPR a informacemi uvedenými v dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“ dostupném na webových stránkách Provozovatele.
Článek 9 – Závěrečná ustanovení
- Tyto OP nabývají účinnosti dne 1. 12. 2025 a jsou dostupné na webových stránkách Provozovatele.
- Provozovatel je oprávněn OP jednostranně měnit. Na již uzavřené smlouvy se však vždy vztahují OP platné v okamžiku nákupu.
- Veškeré spory vzniklé z těchto OP budou řešeny přednostně mimosoudní cestou. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz) nebo platformy ODR (ec.europa.eu/odr).